2012. január 23., hétfő

Kis videók


Gondoltam teszek fel egy-két videót is, mert látni bizonyos dolgokat teljesen más mint olvasni róluk. 
Az első videó ha jól csináltam a dolgom, akkor a szemmozgásom lesz. Erről talán annyit mondanék, hogy így mozognak a szemeim nagyjából állandóan. Ha előre nézek, akkor is. A világból látott kép nekem pont úgy mocorog, ugrál, mint ahogy a szemeim mozognak. Amikor láthatóan kettécsúsznak, akkor kettős képet látok. 

A kézmozgás hát az olyan amilyen. A cél felé haladva kileng, meglehetősen macerás célozni. Becéloztam a kis Shnooks nóziját :)

A lábujjaim is felkerültek, mert egyik lábamon sem mozog egy ideje 3 lusta ujjacska. Se le, se fel, semerre. Azt hiszem ez jól látszik a kis videón, és hogy sok izom a lábfejemen sincs. 

Az utolsó videón myoclonusokat lehet látni. Ilyen hevesen tud rángatózni az izomzat a lábaimban, de a karokban is előfordul. Ezek miatt szedem a sok antiepileptikumot több-kevesebb hatásfokkal. Ezek napi több alkalommal is jelentkeznek, és nagyon bizonytalanná teszik a járást az egyensúlyi problémákkal együtt.

És egy képes lelet a látótér kiesésekről. Mondhatni "szűk látókörű vagyok" :)   Na oké, nem is olyan vicces...

Még nem tudok konkrétabbat a genetikákról, de talán már csak napok kérdése ...  











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése