2012. február 3., péntek

végre VALAMI...

Úgy másfél-két éve egyik ex doktornőm amúgy kicsavartan, kérdésben állította, hogy ha nagyon meg akarok csinálni valamit, vagy valahova nagyon el akarok menni, akkor azt szerinte biztosan meg tudom tenni. Már akkor mondtam neki is, hogy ebben nagyon téved, mert egyre több dologból maradok ki, a mindennapokban napról-napra jobban kiütköznek a "korlátaim".

Ez a mai nap is egy ilyen, és ráadásul a kislányaim kontójára :(

Elkezdtünk ugye gyógytornára járni, és én kísérem el Őket.
(Vagy inkább Ők engem?)
Gyalog szoktunk elsétálni, ami nekem azért igencsak hosszú út, de mozognom viszont kell.
Lassan, többszöri kis pihenőkkel meg is szoktam oldani, de ma nem ment.
Nálunk nincs olyan eszeveszetten nagy hó (még), de azért eseget folyamatosan. Sajnos ez havacska bőven elég ahhoz, hogy nem tudok odáig eljutni biztonságosan, főleg nem két gyerkőccel. Az iskolába el tudtam vinni, és haza is tudtam őket hozni, de sokkal lassabban, és így kategóriákkal fárasztóbb is a rövid séta.
Van egy egyébként szuper ortop. bakancsom, amit én csináltattam  amúgy "személyre szabottan" hogy könnyebb legyen a járásom, de a havas idő és a mozgás probléma együttesen kifog rajta.
Jó magas a szára, és merevítősre készítették az oldalát így egész jól tartja az egyébként külső élre kiforduló bokáimat.
Jó kis súlya is van ami az ataxián egy picit könnyít, de a gyengeségnek viszont nem jó.
De hát valamit valamiért! Nem igaz?  :)

.............................................................................................................

Bocsánat, mára sajnos nem lesz több mert elfáradtak a szemeim, és nagyon kettőt látok. Ráadásul a változatosság kedvéért most nem is annyira a szokásos vízszintes irányban , hanem sokkal inkább függőlegesen kettős a kép. Ezt az általam látott képet elég nehéz összerakni.
A szemmozgászavar is függőlegesen lett kifejezettebb, és most így kicsit macerásabb. Az orvos szerint ha változik a szemmozgás vagy a szétcsúszás iránya az éppen nem rosszabbodás, csupán kisebb változás.
Már volt ilyen máskor is hogy "átcsapott" egyik irányból a másikba, de akkor egy pár nap után visszaállt a nekem megszokott mocorgásba. Remélem megint hamar visszarendezőzik, mert így a látvány a világból nekem nagyon furcsa és még bizonytalanabb, mint az "eredeti kiadásban".

Kora este megtudtam egy nagyon fontos információt, de ezt sajnos még nem mesélhetem el.
Meg van ennek a maga kötelező menete, de amint csak lehet elmondom. Nem éppen örömteli hírek, de legalább végre VALAMI. Viszont ezáltal a felelősség is még nagyobb lett rajtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése