2012. február 10., péntek

Medrol ismét

Túl sok fejleményről nem tudok beszámolni, de legalább a Medrol használ :)

Már másnap délutántól kezdtem érezni, hogy egyre jobb a helyzet, nem rogyadozott a térdem és némileg erőteljesebb lettem. Persze azért nem mint egy igazi "Duracell nyuszi", de mindenképpen jobb, és újabb probléma sem jött a terheléstől.
Számomra már ez is egy nagy dolog, mert ilyenkor erőszeretettel szokott romlani a mozgásom vagy az izomrángások, de ezt sikerült elkerülnöm.
Ma estére nagyjából már a magamhoz képesti kiindulási alapon vagyok...

A gluténmentes diétát tartani az egyéb megszorításokkal együtt nem könnyű, mert ugyan van egy csomó minden amit lehet enni nyugodtan, de én nagyon szeretem az "igazi" friss zsemlét, kiflit, és hát azért a gluténmentesek íze nem ugyan az. Eddig legtöbbet általában ezekből fogyasztottam, és a nagy kedvencem a háztartási keksz teával.
Bár lehet csak én vagyok nagyon finnyás, de hát szeretem a hasamat :)
Bármily hihetetlen is, én alapban nagyon szeretek enni, szinte folyamatosan rágcsálok valamit.
De ezt a 3-4 hétnyi próbát mindenképpen kibírom, megadom az esélyt neki. Ha valami csoda folytán javulna tőle bármelyik problémám, akkor pedig feltöltöm a konyhámat és maradok a glutén mentesen.
Javulást leginkább az izomrángások, a myoclonusok terén várnék, de egyenlőre semmi. Bár ennyi idő alatt még ki sem ürült a szervezetemből a glutén :)
Majd meglátjuk mi lesz...

Meg kell állapítsam, hogy a lisztérzékenyeknek nagyon nem könnyű a dolguk, csak tisztelni tudom a kitartásukat!  Én még éppen csak bele-bele kóstolgatok, ismerkedek a diétájukkal, de bizony keményen meg kell tanulni és kitartani mellette ha szükséges. Ez a diéta egy külön életforma.


Arról hogy anyukámnak kellenek-e a vitaminok, vagy hogy a lánykáimmal mi a helyzet sajna ma sem tudok többet, mint tegnap!

Talán majd hétfőn ... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése